اولین جشنواره انتخاب پایان‌نامه برتر اولین جشنواره انتخاب پایان‌نامه برتر

 | تاریخ ارسال: 1403/7/26 | 

اولین جشنواره انتخاب پایان‌نامه برتر
کمیته علمی دهمین کنگره ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در نظر دارد به منظور ارج نهادن به امر پژوهش و برای تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، پژوهشگر برتر را انتخاب و معرفی نماید.
بر این اساس از آن دسته از دانش آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکتری واجد شرایط که موضوع رساله و پایان‌نامه آنها در زمینه ترویج و آموزش کشاورزی پایدار و توسعه روستایی بوده و از فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون دفاع شده است و مایلند رساله یا پایان‌نامه آنان توسط کمیته علمی کنگره مورد ارزیابی قرار گیرد، تقاضا می‌شود ضمن ثبت نام به عنوان کاربر در سایت کنگره از طریق ایمیل آمادگی خویش را به دبیرخانه اعلام کنند. از نویسندگان رساله‌ها و پایان‌نامه‌هایی که در فرآیند داوری نهایی به عنوان برتر انتخاب شوند در روز اختتامیه کنگره قدردانی خواهد شد.
آخرین مهلت ارسال اطلاعات‌ پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، ۳۰مهرماه ۱۴۰۳می‌باشد.
متقاضیان بایستی یک نسخه از پایان نامه خود را همراه با مقالات و کتاب مستخرج از پایان نامه یا رساله از طریق ایمیل برای دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.
نحوه ارسال مدارک:
فرم‌ تکمیل شده و مستندات پشتیبان آن را در قالب یک فایل فشرده ‌شده که به اسم دانشجو و دانشگاه محل تحصیل با ساختار Name.FamilyName.University.zip نام‌گذاری شده است، به نشانی RegisterAEEConference.com ارسال نمایید.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 59 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر