[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
عضویت در انجمن::
کمیته های تخصصی انجمن::
اخبار رویدادها و همایش ها::
مجمع عمومی و کارگاهها::
اسناد و انتشارات::
تسهیلات پایگاه::
مجلات و خبرنامه ها::
روابط بین الملل::
پیوندها- مراکز مرتبط::
طرح ها و برنامه ها::
برقراری ارتباط::
عملکرد انجمن::
پست الکترونیک::
آرشیو تصاویر::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: دوره آنلاین " توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار روستایی "
:: تفاهمنامه همکاری در انتشار مجله علمی- پژوهشی
:: تفاهم نامه همکاری
:: آگهی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم)
:: نهمین کنگره ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست
:: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم
:: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه نوبت اول
:: بازگشت عنوان " مهندسی " در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۰ برای رشته ترویج و آموزش کشاورزی
:: نشست تخصصی آموزش و ترویج کشاورزی
:: اولین همایش ملی کاربرد پژوهشهای نوین شیمی و کشاورزی در توسعه گیاهان دارویی
:: وبینار آموزشی طرح تحقیق آمیخته
:: وبینار مدیریت توسعه منطقهای با رویکرد آینده پژوهی
:: وبینار آموزشی آشنایی با پایگاه های اطلاعات علمی و داده در محیط اینترنت
:: وبینار آموزشی آشنایی با پایگاه های اطلاعات علمی و داده در محیط اینترنت
:: مجموعه وبینارهای رایگان
:: کارگاه آموزشی google earth
:: برگزاری هشتمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌ زیست پایدار
:: وبینار بین المللی بررسی کمیت و کیفیت ترکیبات غذا-دارو
:: فراخوان هشتمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی
:: پنجمین جلسه کارگروه تفاهم نامه مشترک موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با انجمن ترویج و آموزش کشاورزی ایران
..
پایگاه مرتبط
وزارت جهاد کشاورزی

..
:: روز جهانی زنان: ::

The Fight for Equality in Farming: International Women’s Day 2016 #IWD2016

AWT IMAGE

“Women are the priority. The majority of smallholder farmers in Africa are women and, in urban areas, you’re primarily looking at women-led households. So we can’t solve hunger if we don’t have gender-sensitive programming that addresses access to opportunities for women, whether it’s through education or tools for cooking, like solar-powered stoves,” says Ertharin Cousin, executive director of the United Nations' World Food Programme.

Vicky Rateau, Campaign Manager at Oxfam America, echoes this, stating, “We must reform our global food system by addressing climate change, land grabs, and supporting smallholder farmers. And [that] starts with supporting women producers.”

Food Tank, CARE International, and the CGIAR Research program on Climate Change, Agriculture and Food Security recently released a report that shows how inequality determines who eats first and who eats worst, as well as how this shapes people’s ability to adapt to climate change. The report suggests that solutions around food production are not enough, and it demands more dialogue and action to address inequality in food systems.

There are many inspirational organizations working to advance this dialogue, amplify women’s voices, and support women farmers around the world. Here’s how some of these amazing groups are advocating for equality in agriculture:

  • To celebrate IWD 2016, CARE International is capturing photos of courage to draw attention to the ongoing struggle for equality.
  • FarmHer, an online community specifically for women in agriculture, will launch GROW—a series of inspirational and informational events designed for the next generation of female farmers—this fall.
  • Farming First, a global coalition for sustainable agricultural development, highlights the “female face of farming” and continues to advocate for policies that advance gender equality in agriculture.
  • Through The Female Farmer Project, photographer, writer, and cook Audra Mulkern chronicles the rise of women working in agriculture around the world.
  • Female Food Heroes is a popular reality TV show that features a group of female farmers in Tanzania. An Oxfam initiative, the show aims to change the social attitude toward women in agriculture while empowering the female growers.
  • On March 18, Landesa will celebrate International Women’s Day by hosting their annual Seed the Change luncheon.
  • Navdanya, founded by Dr. Vandana Shiva, is a women-centered movement for the protection of biological and cultural diversity. They are currently campaigning to save Mahatma Gandhi's spinning wheel and ghani, an indigenous cold press oil mill, which the government has threatened to shut down.
  • One Acre Fund provides smallholder farmers with the support they need to “grow their way out of hunger and poverty.” Their comprehensive model continues to help rural women around the world improve crop productivity and increase household income.
  • Oxfam America is helping women worldwide celebrate International Women’s Day with their eCards that recognize inspirational female leaders.
  • The United Nations will acknowledge IWD 2016 by holding a conference to reflect on women’s empowerment and ways to accelerate the 2030 agenda for sustainable development.
  • Recognizing the return on investing in rural women, the U.N. Food and Agriculture Organization (FAO) continues to ensure fair representation of females in their Farmer Field Schools and Facilitator Training.
  • Women Organizing for Change in Agriculture & Natural Resource Management (WOCAN) continues to empower women with the knowledge, resources, and tools necessary to scale up solutions to climate change, food security, and poverty. Keep an eye out for their The W+ Standard, a unique certification label that “provides metrics to measure women’s empowerment within existing and new projects.”
  • Women, Food, and Agriculture Network (WFAN), a powerful community of female growers, links and empowers women to build food systems that are fair, sustainable, and healthy. Women Caring for the Land, an initiative of WFAN, serves female landowners who are interested in learning more about conservation.
  • The World Food Programme is providing school meals and putting women in charge of food distribution.
  • Through education, advocacy, and lobbying, Women on Farms strengthens the capacity of female farmers and develops leadership skills in young women throughout South Africa.

دفعات مشاهده: 10359 بار   |   دفعات چاپ: 1292 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: International Year of Family Farming ::

International Year of Family Farming

International Year of Family Farming

The International Year of Family Farming 2014 is an initiative promoted by the World Rural Forum and supported by over 360 civil society and farmers’ organizations. This worldwide celebration, declared by the United Nations General Assembly, aims to become a tool to stimulate active policies for sustainable development of agricultural systems based farmer families, communal units, indigenous groups, cooperatives and fishing families.

All this work is being made from the perspective of effectively combating poverty and hunger and the search for a rural development based on the respect for environment and biodiversity.

http://www.familyfarmingcampaign.net/

دفعات مشاهده: 9789 بار   |   دفعات چاپ: 1667 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 56 بار   |   0 نظر
::
:: روز بین المللی زنان روستایی ::

 

International Day of Rural Women

October 15th is the International Day of Rural Women

 

Rural women play a critical role in the rural economies of both developed and developing countries. In most parts of the developing world they participate in crop production and livestock care, provide food, water and fuel for their families, and engage in off-farm activities to diversify their families’ livelihoods. In addition, they carry out vital functions in caring for children, older persons and the sick.

AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 10925 بار   |   دفعات چاپ: 1430 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 41 بار   |   0 نظر
::
:: Social Science Research Network (SSRN) ::

Social Science Research Network (SSRN)

Social Science Research Network (SSRN) is devoted to the rapid worldwide dissemination of social science research and is composed of a number of specialized research networks in each of the social sciences. We have received several excellence awards for our web site.
Each of SSRN's networks encourages the early distribution of research results by publishing Submitted abstracts and by soliciting abstracts of top quality research papers around the world. We now have hundreds of journals, publishers, and institutions in Partners in Publishing that provide working papers for distribution through SSRN's eLibrary and abstracts for publication in SSRN's electronic journals.
The SSRN eLibrary consists of two parts: an Abstract Database containing abstracts on over 490,600 scholarly working papers and forthcoming papers and an Electronic Paper Collection currently containing over 399,400 downloadable full text documents in Adobe Acrobat pdf format. The eLibrary also includes the research papers of a number of Fee Based Partner Publications.
The Networks encourage readers to communicate directly with authors and other subscribers concerning their own and others' research. To facilitate this we publish detailed author contact information including email addresses for authors of each paper. We also provide electronic delivery of the papers when authors wish us to do so from the SSRN eLibrary. You may also Browse the SSRN eLibrary, view our current Top Papers or search the electronic library for papers by Title, Author, or Journal/Topic.
SSRN also offers a range of high-visibility Advertising Opportunities
for companies seeking to market their products to professionals in the social science or law areas.

دفعات مشاهده: 9011 بار   |   دفعات چاپ: 1499 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 57 بار   |   0 نظر
::
:: انتشار سالنامه جهانی آموزش 2012 یونسکو ::

انتشار سالنامه جهانی آموزش 2012 یونسکو

 

موسسه آمار یونسکو در کانادا، موضوع سالنامه جهانی آموزش 2012 خود را به عنوان "فرصت‌های از دست‌رفته: آثار تکرار پایه و ترک تحصیل زودهنگام" اختصاص داده است. این گزارش شامل بخش‌هایی به شرح زیر می باشد:

1- طراحی خط‌ مشی‌ها و اجرای نظام‌های آموزشی اجباری 
2- پیشرفت در یادگیری: گوناگون‌سازی سیاست‌ها و تجربه‌ها در ارتباط با تکرار پایه تحصیلی
3- ترک تحصیل زودهنگام: فرصت‌های از دست‌رفته
4- نظارت بر کیفیت آموزش: محور قراردادن سطوح پایین یادگیری
5- هزینه‌های عدم موفقیت در مدرسه
داده‌های این گزارش بر اساس آمارهای واقعی ارائه‌شده توسط کشورها تهیه شده و مورد تحلیل قرار گرفته است. در ضمن در این گزارش در قسمت جنوب و جنوب غرب آسیا به پیشرفت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر در زمینه کاهش تکرار پایه و ترک تحصیل زودهنگام داشته است نیز اشاره شده است. ( صفحه 24، 25، 37)
علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه گزارش مذکور به پیوست مراجعه کنند.

دفعات مشاهده: 11074 بار   |   دفعات چاپ: 1494 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 56 بار   |   0 نظر
::
:: اطلس جهانی یونسکو در زمینه برابرسازی فرصت‌های آموزشی برای دختران و پسران به صورت الکترونیکی منتشر شد ::

اطلس جهانی یونسکو در زمینه برابرسازی فرصت‌های آموزشی برای دختران و پسران به صورت الکترونیکی منتشر شد

اطلس جهانی یونسکو در زمینه برابرسازی فرصت‌های آموزشی برای دختران و پسران، توسط بخش آموزش یونسکو و موسسه آمار این سازمان تهیه و به صورت الکترونیکی منتشر شد.

این اطلس با بیش از 120 نقشه، نمودار و جدول، تصویری از وضعیت آموزشی دختران و پسران به لحاظ دسترسی به آموزش، مشارکت در برنامه‌ها و پیشرفت‌های آموزشی از مراحل پیش‌دبستانی تا آموزش عالی ترسیم می‌کند و طیف وسیعی از اطلاعات جمع‌آوری‌شده در خصوص دسترسی دختران و پسران به آموزش و شاخص‌های جنسیتی را که توسط موسسه آمار یونسکو تهیه شده است به تصویر می‌کشد. در این اطلس همچنین تغییر در میزان نابرابری در دسترسی دختران و پسران به آموزش از سال 1970 به طور کامل نشان داده شده است که دلایل این تغییر را می‌توان عواملی چون ثروت ملی، مکان جغرافیایی، سرمایه‌گذاری در آموزش و رشته‌های تحصیلی نام برد.
اطلس جهانی یونسکو در زمینه برابرسازی فرصت‌های آموزشی برای دختران و پسران از طریق بهره‌گیری از نقشه و انتقال اطلاعات، ابزاری است که برای انتقال داده ها به صورت online در نیمه دوم سال 2012 طراحی شده است. این اطلس دارای هشت بخش به شرح زیر می باشد:
1- تقاضای روزافزون جهان برای تحصیلات کیفی
2- حق آموزش برای دختران
3- ثبت نام و روندهای دسترسی دختران و پسران به آموزش: آموزش ابتدایی
4- ثبت نام و روندهای دسترسی دختران و پسران به آموزش: آموزش متوسطه
5- ثبت نام و روندهای دسترسی دختران و پسران به آموزش: آموزش عالی
6- روندها در زندگی مدرسه‌ای موردانتظار (SLE )
7- روندهای دسترسی دختران و پسران به آموزش: سوادآموزی جوانان و بزرگسالان
8- چگونه سیاست‌ها در دسترسی یکسان دختران و پسران به آموزش تاثیرگذار است.
علاقه مندان برای دسترسی به متن کامل این اطلس می‌توانند به پایگاه اطلاعاتی http://www.unesco.org/new/en/education/ مراجعه فرمایند.

دفعات مشاهده: 10574 بار   |   دفعات چاپ: 1486 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 58 بار   |   0 نظر
::
:: انتشار راهنمای به رسمیت شناختن، اعتبار سنجی و تائید نتایج یادگیری آزاد و غیر رسمی توسط یونسکو ::

 

انتشار راهنمای به رسمیت شناختن، اعتبار سنجی و تائید نتایج یادگیری آزاد و غیر رسمی توسط یونسکو

مؤسسه بین‌المللی یادگیری مادام‌العمر یونسکو با همکاری بخش آموزش آن سازمان، در چارچوب اجرای طرح عمل بلم که در ششمین کنفرانس بین‌المللی آموزش بزرگسالان (برزیل 2009) مورد تصویب 144 کشور عضو یونسکو قرار گرفت،

راهنمای یونسکو برای به رسمیت شناختن، اعتبارسنجی و تأیید نتایج یادگیری آزاد و غیررسمی را تهیه کرده است. هدف از تدوین این راهنما، پیشنهاد اصول و ساز و کارهایی برای همکاری با دولت‌های عضو یونسکو به منظور توسعه یا بهبود ساختارها و شیوه‌هایی برای به رسمیت شناختن همه اشکال یادگیری به خصوص غیررسمی و آزاد می باشد.
حوزه‌های کلیدی عمل این راهنما پیرامون اجرای شش محور که متمرکز بر تشکیل یا توسعه نظام‌های یکپارچه برای به رسمیت‌شناختن، تأیید و اعتبارسنجی قابل دسترسی برای همه در سطح ملی است، شکل گرفته و به هماهنگی و مساعدت کلیه ذی‌نفعان آموزشی در کشورها نیاز دارد.
برای آشنایی با اصول و مفاهیم این راهنما کلیک کنید.

دفعات مشاهده: 10506 بار   |   دفعات چاپ: 1484 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 62 بار   |   0 نظر
::
انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی ایران Iranian Agricultural Extension and Education Association
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 77 queries by YEKTAWEB 4549